Gal blogger mener at alle dødsfall er selvvalgte, selv ved drap! OMG!

Joda, du tror kanskje ikke helt det du leser nå, men det sitter en blogger og faktisk mener dette!

Om en gidder å ta det noenlunde seriøst, så har altså disse som blir brutalt myrdet valgt det selv. Og ser vi på sultedøden i hardt sultrammede land, så har disse ønsket dette selv? Og i følge denne forkvaklede damen som endatil kaller seg klarsynt, skal vi hylle døden uansett hvordan vi dør for vi har valgt det selv ... Ja døden er en stor velsignelse om jeg forstår dette forvirrede verk rett?

Hun var veldig fornøyd med sine egne innlegg i dag som har handlet om døden og selvmord, og kaller det at hun er i sitt " dype" hjørne... jeg kaller det " synskas gale verden"

For en stund siden sørget den samme vrengevranga som en gal over en mann som var savnet på sjøen..han overlevde som vi alle vet...hvorfor sørget dette vesenet så til de grader over en hun ikke kjente når hun mener at vi skal ønske døden velkommen uansett? Ja vi skal feire døden..ikke gråte! Ikke sørge? Kan du bestemme deg synska? Skal vi gråte eller le når en av våre nærmeste dør? Ahhh, jovistt, vi skal feire sa du..kokkkoooo....

Hva med Utøya? Påstår du at disse valgte dette selv?

Nei nå må noen ringe 911 øyeblikkelig for nå har det rablet helt der inne!

72 kommentarer

Therese

23.feb.2012 kl.18:40

Oi !

- Kommentere tilbake ?

ideatroll

23.feb.2012 kl.18:44

Haha hehe ho de gale har det godt!

mammastanker

23.feb.2012 kl.18:51

hehehe...ja vi skal vel alle dø engang i tiden..jeg vil velge å dø i armene til en hønk,mens vi kn....r som kaniner.

klemm mammastanker.

portvin

23.feb.2012 kl.18:52

Damen kan da ikke mene dette seriøst?? Tror hun bare prøver å provosere, håper det hvertfall for dette var jammen noe av det særeste jeg har lest på lange tider :O

Makan til kvalmende oppgulp skal en lete lenge etter!

slarveposten

23.feb.2012 kl.19:02

portvin:*LOL* nei dessverre er det ikke tull for å provosere..synska har oppdaget en "faaaantastisk " forfatter som hevder disse tingene som hun selv har kopiert inn på bloggen sin..WTF!

Nærmere galskap og sektrelegion kommer en ikke...

slarveposten

23.feb.2012 kl.19:03

mammastanker:Hahaha..har du noe navn på denne "hønken"? *LOL*

slarveposten

23.feb.2012 kl.19:04

ideatroll:*LER* ja hadde ikke Prima Vera en låt som gikk slik? Hahaha...må finne den..

mammastanker

23.feb.2012 kl.19:07

Slarva mi...klart han har et navn,men han må til evig tid holdes hemmelig...trur ikke Angelina jolie blir så blid nær mannen kn...er en norsk kvinne til døde...hehehehehe

slarveposten

23.feb.2012 kl.19:17

mammastanker:Oyda...hmmm...bad pritt? Huff nå blir det bråk når hun får greie på dette assa...:)

anonym

23.feb.2012 kl.19:18

Jeg forstår at du lurer litt,men jeg har selv samme tro på det. Jeg kan prøve å forklare nermere hva jeg mener.

Når du dør velger du selv hva du skal oppleve og gjøre i ditt neste liv. Du velger foreldre og familie,hva slags problemer du vil få. Du gjør det for å få en høyere bevisthet og høyere åndelighet.Når du er død tenker du ikke på den matrielle rikdomen,men du vil altså velge et liv slik at du kan få nye erfaringer og lærdom.

Men man skal selfølgelig kunne sørge hvis man vil det. Det er helt naturlig å sørge når en persjon blir død.Vi skal heller ikke akseptere at folk lever et liv i fatigdommen.

√ ☂ Mjiaow ♛

23.feb.2012 kl.19:26

Min første tanke nå var, jeg håper ikke noen som har nylig opplevd dødsfall / mord osv leser det ... Tenker spesielt på Utøya.. Det blir som å si at de ville det selv å det er dems feil at ABB skjøt og drepte det...

Fy faen... :S Ble kvalm jeg nå....

slarveposten

23.feb.2012 kl.19:56

Mjiaow ♛:Huffja:( Skal en tro på synska så må en vil kunne si at alle er ansvarlig for sin egen død*

Nåvel, jeg vil påstå at synska ikke er helt vel bevart..men det er kun min påstand utifra det jeg har sett og lest av henne...

slarveposten

23.feb.2012 kl.20:02

anonym:Jeg ser jo godt hvem du er:) Og da er det kanskje ikke så veldig rart at du "også" mener dette?

Vel, uansett vil det kun bli en påstand, det er INGEN som har svar på hva som skjer etter døden.INGEN!

Hva en velger å tro er en helt annen ting... og jeg har hørt andre forfekte samme påstand som du og synska gjør, og om forfatteren er verdensberømt så har det ingenting med troverdighet å gjøre, eller sannferdighetsgehalten i bøkene hans. ALT blir en påstand uansett...

Jeg foreslår at du og denne gærnemarja begynner å lese Hardyguttene i stedetfor høytsvevende vulgærutopisme!

Alt som står i bøker er ikke sant?!

V - for Vendetta

23.feb.2012 kl.20:12

Jeg kan love at f.eks min venninne som døde i bilulykke 4 dager før jul for noen år siden IKKE ønsket det.. hverken bevisst eller ubevisst, eller var akkurat DER på veien for å se til at hennes sønn på 5 skulle ha sitt livs værste jul! ... Ble litt kvalm jeg også nå! :s Men: "Vi hverken ser eller forstår dette, for vi er jo ikke i kontakt med hele syklusen" sikkert..?! Godt vi har noen til å lære oss!?.. fy f...

anonym

23.feb.2012 kl.20:14

Nei du har helt rett,man velger selv hva man vil tru. Det kan ikke bli noe annet en påstand helt til vitenskapen kommer til å bevise eller motbevise det jeg trur.

Nei det som står i bøker trenger ikke stemme,faktisk er det mange alternative ting som bare er tull. Men jeg persjonelig trur på noe av det,men ikke alt.

Bestemors krok

23.feb.2012 kl.20:22

Måtte innom å lese dette og fordøye det litt...dette var for drøy kost og det er ingen som velger å dø....der var hun på bærtur spør du meg.

Når man legger ut en slik påstand må man tenke seg om, for det er mange som har mistet sine kjære ved selvmord og ulykker....dette var etter min mening å gå vel langt over streken.

Vel...la igjen kommentar der...kunne liksom ikke dy meg.

slarveposten

23.feb.2012 kl.20:31

V:Åherregud så trist og så forferdelig tragisk! Beklager at jeg laget en sak på dette, jeg var i sterk tvil nettopp fordi det altfor mange sjebner... og felles for alle er at de ikke ønsket seg død...

Nei jeg synes at den der døden og selvmordsinnlegget kunne hun ha spart til seg selv..og når du på toppen shouter dem begge, sier vel det sitt!

Blir forb...

slarveposten

23.feb.2012 kl.20:33

Bestemors krok:Dette innlegget til synska var rett og slett en hån mot alle som har mistet noen! Sorg har vi alle, og vi sørger selv om noen vi har kjær egentlig er mette av dage..

Bra at du sa din mening besta! Er stolt av deg!

slarveposten

23.feb.2012 kl.20:36

anonym:Du har sikkert hørt om svovelpredikanter? Ja ? Jeg vil påstå at de holdt på med det samme vanviddet .. de skremte livet av folk, truet med brenning i helvete og det som værre var! Fordi disse hevdet å VITE hva som var svaret etter døden..kanskje du klarer å se sammenhengen her?

Svaret får vi først når vi er borte, eller kanskje ikke? Ingen vet!***

V - for Vendetta

23.feb.2012 kl.20:36

Bare BRA at du laget en sak på dette!

Det er shoutet også ja.. "ønsker å spre innsikten" ?... kjære vene!!!!!

gothiclove

23.feb.2012 kl.20:40

må faktisk si meg uenig her. for vet du helt sikkert at det ikke er slik????

slarveposten

23.feb.2012 kl.20:43

gothiclove:Æhh, nå er jeg ikke helt med her..spør du meg? Om så er..jeg vet at alt blir en påstand.. for ingen har beviser så vidt jeg vet...Ja..og det er også en påstand:)

gothiclove

23.feb.2012 kl.20:49

jeg tror at det muligens kan være noe i det.... tror det finnes mye mellom himmel og jord som vi ikke forstår.

Bjørn-Ivar Bråten

23.feb.2012 kl.21:02

Blir egentlig bare helt matt av å lese at noen mener dette og på toppen av alt går ut å misjonerer om det. Relgion er en privatsak, som etter min mening folk kan holde for seg selv. Går ikke rundt å plager forlk med mitt syn på det med mindre de spør direkte. Syns jo slike utspill du referer til et veldig langt ute på jordet, og som du sier det er kun de som frivillig leverer inn tøfflene som vil dø når de vil det. Som du og sier ingen på Utøya hadde ønsker om å avslutte der og da, det blir helt horribelt å mene det motsatte. De som dessverre gikk bort der hadde jo et ønske om å forandre verden ikke forlate den før alderen tok dem.

Nå er døden som sådan nærmest et tabuområde så det er jo fint at du tar det opp her Slarva. Mange poeng til deg for det.

slarveposten

23.feb.2012 kl.21:08

gothiclove:Ja det kan jeg si amen til:)

gothiclove

23.feb.2012 kl.21:12

Må bare si en noen ting. hvordan kan man si at for eks. det på utøya ikke forandret verden?

slarveposten

23.feb.2012 kl.21:14

Bjørn-Ivar: Ja det er reneste hallelujastemningen der hos vrenga på grunn av en eller annen forfatter..håper du las den om "døden" også...halleluja en gang til..vekkelsesmøtet er satt. Kan bli redd av mindre, men jeg forstår mer og mer av dette "vesenet"...

Jeg synes den var altfor drøy den med at alle egentlig tar sitt eget liv...WTF!

Nei nå blir jeg irritert igjen...knurr!

slarveposten

23.feb.2012 kl.21:16

gothiclove:Æhh jeg forstår nok en gang ikke hva du spør om? Er det noen som sier at Utøya ikke forandret verden?..nei jeg skjønte ikke spørsmålet ditt her..:)

Bjørn-Ivar Bråten

23.feb.2012 kl.21:18

Det på utøya forandret ikke verden det forandret oss. Mente med det jeg skrev om det at de som døde der hadde et ønske om å forandre verden med dem fremdeles som en del av den verden. Og slik jeg husker og har inntrykk av ønsker jo alle unge å forandre verden, helst med en gang. Og med alderen lærer vi at slike ting tar tid, siden det alltid er mange hensyn som må tas ved store gjennomgripende endringer. Sorry Slarva ikke meningen til å bruke Posten til min kanal, men blir jo en smule engasjert i de tema som du tar opp her.

gothiclove

23.feb.2012 kl.21:21

han over her...

slarveposten

23.feb.2012 kl.21:21

Bjørn-Ivar: Bare kjør på Bjørn-Ivar:) Og jeg kan kort tilføye at jeg er enig i tanken din her:) Så får Ghotic frøkna spørre videre:) Jeg skjønte ikke at det var rettet til deg, men ser det nå*LOL* Litt treig på kvelden:(

Bjørn-Ivar Bråten

23.feb.2012 kl.21:39

Hei igjen Slarva! det er greit å være litt trøtt på kveldene er litt der jeg og inntil jeg leste dette og leste på siden til den som publiserte sin artikkel, klarte ikke å holde meg unna tastaturet der heller*LOL* ler ja men er egentlig fly forbannet over slikt prat. Regner med vi er enig om større deler rundt dette emnet med din yrkesbakgrunn har du og en innsikt i menneskeskallen og jeg med mine jobb erfaringer, skal ikke utdype de i offentlighet. Fordi det ikke er temaet for det jeg blogger om.

slarveposten

23.feb.2012 kl.21:50

Bjørn-Ivar: Ja det skal jeg si deg, jeg blir forbanna på pompøse meninger og holdninger! Utopiakvasikvantefysikk og andre spøkelser:) Folk kan tro hva de vil for min del, men når en shouter ut sine eller skal vi si en forfatters meninger, så føler jeg at vi alle sammen får lov å skrike ut vår mening...

Ingen har svarene..døden er en gåte..og jeg vil påstå at slike påstander synska slenger utav seg er en fornærmelse mot mitt intelekt!

For...hun sier: dette er sant! WTF! Den der jævla fjærbehengte kvasiklarsynte kjerringen fra en annen planet skal fortelle slarva hva som er sannheten? NOPE! NIKS OG NEI!

bloggeridu

23.feb.2012 kl.22:03

Skal en omtale døden og ens evt tro rundt det så skal det skrives på en respektfull måte, alt annet er forkastelig.

Men det å ha en diskusjon om døden, livet, evig liv, evig død mm kunne vært ok, viktig å ha temaet oppe selv om det betyr smerte, det er jo endel av oss som vi ikke kan fornekte.

anonym

23.feb.2012 kl.22:09

Ja jeg faktisk samenhengen der. Det er sant at ingen kan si med sikerhet hva som vil skje siden det er mange forskjellige meninger om det.

Vi får vente å se hvem som har rett til vi har død,så kan vi eventuelt fortsette diskusjonen da:)

Bjørn-Ivar Bråten

23.feb.2012 kl.22:11

Enig så enig, blir en smule hissig når de bruker uttrykket klarsynt eller oss opplyste. Som om vi med andre syn/meninger om livets mysterier ikke er like bra som ja. Vi er da opplyste mennesker de fleste av oss hver på sitt vis og ser jo ganske så klart og da, ja ja skal innrømme at jeg bruker briller foran tv og når jeg kjører bil, men dog. Du har sikkert og det inntrykket at vi er skeptisk til eller redd det ukjente og derfor er det mange som skaper seg forestillinger om det vi ikke vet noe om, som kan gi seg utslag i bl.a denne saken.

V - for Vendetta

23.feb.2012 kl.22:12

Exactly slarva.. no, no, no!! JA til at alle kan ha sine egne oppfatninger, tenkesett, religiøse eller alternative ovebevisninger.. men! - Instinktivt så reagerer vi mennesker med sorg på død.. på unaturlig død reagerer vi med sjokk, vantro og sinne ... Hvis det var "i oss" at død - uansett årsak - er en fin, naturlig, herlig og velkommen greie.. så hadde vi reagert med feiring.. instinktivt! Mener nå JEG! Det er opp til hver enkelt hva vi velger å tro, eller "vite"...

slarveposten

23.feb.2012 kl.22:18

anonym:*LOL* der er vi enige:) Vi sees på andre siden..det blir morsomt med en frisk gjennomgang av temaet*LOL*:)

slarveposten

23.feb.2012 kl.22:23

V:Jeg har aldri og da mener jeg aldri opplevd at noen har vært glade og opprømte når noen i min egen familie har gått bort...aldri når noen av mine venner har mistet noen av sine kjære..not! Pokker så bra du sa det V!

Men..som du sier..alle skal få tro på det de vil..og noen har sikkert opplevelser som kan bygge opp om sin viten, hva vet vel jeg? Jeg bare slarver om det:)

slarveposten

23.feb.2012 kl.22:26

Bjørn-Ivar: Ja der sa du det, skulle vi andre bøye oss i støvet for disse svovelpredikantmeningene og rope ut AMEN og HALLLLLELUJA??? NOPE...kommer aldri til å skje!

Jeg er ikke så redd for døden, men jeg er veldig redd for å bli forlatt av dem jeg elsker...så..jeg er redd og ikke redd...faen, nå høres jeg snart ut som vrengevranga og lortelarvene...hahahaha:)

Bjørn-Ivar Bråten

23.feb.2012 kl.22:46

Neida forstår hva du mener, vi er vel alle redde for å bli forlatt av de vi elsker, ja det hender jo vi er redde for andre ting og da, noen er redd for å miste flyet, noen er redd for å miste visakortet, o.sv. Selv er jeg redd for eh eller som svenskene sier det :Jeg har koskrekk , ja redd kuer som er på samme side av gjerdet som meg og ikke på bås, at de er mer redd meg spiller ingen rolle. Har litt det samme problemet med hester, jaja hva kan en forvente av en bygutt, i den grad du kan kalle Bodø for by*LOL*

whatwouldnemido

23.feb.2012 kl.22:48

Det er en ting jeg synes kan bli forferdelig usympatisk med religioner (eller rettere sagt: religiøse mennesker), og det er denne skråsikkerheten på å sitte inne med sannheten. Forresten, jeg tar det tilbake, Ateister kan være akkurat like fordømrade arrrogant skråsikre de også. Jaja, i TROSSPØRSMÅL da...

Og jo, jeg mener absolutt at mennesker må få være hellig overbevist om at de har funnet en sannhet, poenget er hvordan de presenterer denslags for andre mennesker. Svovelpredikanter som sender folk til helvete kan du med andre ord gjerne få billig av meg.

Døden er viktig i all tro og i alle livssyn. Det er det mest eksistensielle spørsmål vi har, er det ikke det da? ALLE skal dø, og INGEN vet hva som skjer! Er ikke mange ting i verden vi kan si det om.... Så å snakke om døden er viktig! Faktisk gruelig interessant og spennende også. Men vi vet aldri helt hvilke tap menneskene rundt oss må leve med og hvordan det påvirker dem, så det er jaggu et område hvor vi skal trå varlig... Veie våre ord langt mer enn vi pleier. Kanskje være mer opptatt av dialogen enn å få frem egne synspunkter. Tåle gråten og sinnet hvis det skulle komme.

whatwouldnemido.blogg.no

slarveposten

23.feb.2012 kl.22:48

Bjørn-Ivar: Hahahahahaha..jeg er redd sauer som bare står og stirrer med sine dumme øyne...og så plutselig breker de...WTF...det skremmer vaffal livet av slærva:):

Bjørn-Ivar Bråten

23.feb.2012 kl.23:00

Whatwouldnemido: er enig med deg om denne skråsikkerheten som en del mennesker har til sin relegion eller til sin mangel på relegion. Syns det er viktig at vi respekterer at andre har andre livssyn enten det gjelder muslimer, jøder, katoliker, protestanter, baptister, buddister osv. Ingen er dårligere enn andre fordi de tror på noe annet enn en selv. Har opplevd at mitt livssyn har blitt kritisert kraftig og at jeg av den grunn er et dårligere menneske enn de med et spesielt livssyn. Kan jo ikke si at de er dårlige mennesker for at de har sin tro og jeg en annen mening. Syns vi heller skal dømmes ut ifra det vi gjør, ja om vi er gode eller dårlige mennesker.

christer

23.feb.2012 kl.23:03

Det er helt utrolig at folk ikke kan få mene eller skrive om det den/de tror på, uten å bli hengt ut på denne måten. Jeg kan ikke påstå at jeg er en "troer", men jeg respekterer andre folks syn og drømmer. Dette kalles MOBBING.. Og er i flg. norsk lov, en straffbar handling. Merk mine ord.. STAFFBAR HANDLING. alle datamaskiner etterlater et DNA, såkalt IP-adresse. lett å spore opp for en som er kjent med systemet.

Pysologen

23.feb.2012 kl.23:03

For å snu litt på flisa, så vil det si at de som ikke ønsker å dø kommer til å leve evig? Det burde være ganske mange mennesker her på jorden da som har levd i mange tusen år allerede. Vi er dessverre fanget av naturlovene. Vi blir født, vi lever, vi dør. Sånn er det med alt i naturen rundt oss. Jorden skal også dø en gang når solen brenner opp. Heldigvis er det en stund til, så vi trenger ikke bekymre oss særlig om det. Det viktigste er å leve det livet man har nå på best mulig måte, og ikke la NOEN fortelle deg hva som er rett og galt. Gjør mot andre slik du vil at andre skal gjøre mot deg, og livet vil bli bra her på jorden.

Bjørn-Ivar Bråten

23.feb.2012 kl.23:04

Redd sauer som breker *LOL*og her holder jeg på med en helsikes masse breking på siden din.

√ ☂ Mjiaow ♛

23.feb.2012 kl.23:22

Olalaaa.... *himle med øyne til det Christer skreiv*

ideatroll

23.feb.2012 kl.23:23

Christer - datamaskiner har ikke dna. Kun levende organismer her det - bare sånn til opplysning. Heller ikke er det datamaskinene som har IP-adresse, det er nettverket.

Når det gjelder det at enkelte (på generelt grunnlag selvfølgelig) kaller seg de "opplyste", så har vi mange sånne mennesker opp gjennom historien. ABB er ett av dem; han omtalte seg også som "opplyst" og som den som hadde svaret på hva Gud ville - og resultatet av galskapen vet vi jo alle...

whatwouldnemido

23.feb.2012 kl.23:24

Bjørn-Ivar: Personlig kan jeg ikke skjønne at det skal være noen annen fornuftig måte å dømme folk på :-)

Men et lite forbehold tar jeg: Jeg stoler mye på magefølelsen min og førsteinntrykket jeg får når jeg møter folk.(Nei, ikke om de har fet bil, pen dress, er tynne, har store pupper eller er kule på håret eller sånt... det er noe annet... noe ... upålitelig. Uberegnelig. Ustabilt...) For underbevisstheten har vist en pålitelig tendens til å varsle meg hvis den reagerer på noe. Ikke at jeg sier noen stygge ting eller sånt da heller, men i slike tilfeller prøver jeg å unngå kontakt i størst mulig grad: Unngår øyekontakt. Svarer, men stiller ikke spørsmål. Snakker i korte setninger... Det pleier funke ;-)

whatwouldnemido.blogg.no

christer

23.feb.2012 kl.23:25

voksen du..

Pysologen

23.feb.2012 kl.23:27

Christer - det er ikke alle idioter som trenger å fortelle å fortelle hele verden at de er idiot. De smarte holder slikt for seg selv.

christer

23.feb.2012 kl.23:28

ideatroll; ip-adressen er datamaskinens "navn" i et nettverk, og kan lett spores..

ideatroll

24.feb.2012 kl.00:12

Christer -

Hvis du for eksempel tar med deg en laptop og logger inn et annet sted enn hjemme hos deg selv, vil din laptop få en annen IP enn om du logger inn hjemme.

Hvis du har et usikret nettverk hjemme, vil hvem som helst kunne logge inn, og de vil da fremstå med samme IP som om det var du selv som logget inn. IP'en tilhører nemlig routeren, ikke laptopen.

Men dette var helt utenfor det innlegget dreiet seg om, jeg bare påpekte det fordi du begynte å snakke om at datamaskiner har DNA ;)

lenamon

24.feb.2012 kl.08:48

IP adresser er ikke mye verdt nei. Det er ikke akkurat som å slå opp i telefonkatalogen.

Men tilbake til spørsmålet. Finnes det en skjebne? Finnes det en eksistens før og etter dette livet? Er vi med på å bestemme de store trekkene i vårt liv? Ikke vet jeg.

Mange har tanker om dette. Både enkeltmennesker og såkalte vedtatte trossystemer, religioner.

Å si at vi alle begår selvmord er uheldig formulert, men tanken om at man er med å bestemmer sin skjebne er ganske utbredt.

Forfatteren Walsh har jeg forresten ikke noe til overs for, selv om jeg har forsøkt å gi bøkene hans " a try ". Selv synes jeg bøker om nær - døden - opplevelser (og særlig artikler som går på forskning ang dette) og bøker om barn som har opplevelser av minner fra et tidligere liv - er mer spennende.

bloggeridu

24.feb.2012 kl.09:06

Hadde besøk av noen fra Jehovas vitne en gang. Han påsto at jeg og min familie ville gå under/havne i helvette visst vi ikke vendte oss til hans gud. Blei så forbanna på den gubben!

Visst vi ikke ble med i båten til, hmm hvem var det igjen?? Noa kanskje, så kom vi til å gå under når syndefloden, tror jeg det var, kom over jorden.

Snakker om å ringe på til folk å komme meg styggedom! Folk kan få ha sin tro, men å påstå at det går dritt med andre fordi de ikke tror det samme er mer enn frekkhet, det er så stygt at jeg finner ikke ord som dekker hva jeg mener om det.

Folk kan si hva de vil, men ikke nedverdige andre fordi de mener noe annet.

Jeg har selv klare meninger om livet og døden og alt i mellom, men forventer ikke at andre skal mene det samme. Det er et tema jeg synes vi kunne vært flinkere til å snakke om, forholde oss til mm fordi det er så naturlig og det gjelder oss alle.

slarveposten

24.feb.2012 kl.09:40

bloggeridu:God morgen først og fremst:) Jeg har hatt smiths venner på besøk flere ganger:) Sorte dresser vettø, men bukser som var altfor korte i bena, jeg tror de arver hverandre... men slarva klarte å holde de utenfor døren med nød og nepp*LOL*

Folk får tro på akkurat det de vil, men ingen kan påberope seg å ha sannheten! For sannheten får vi kanskje aldri vite?

Og det er deilig synes slarva. Jeg håper personlig at det ikke finne noe som helst etter døden.

Orker ikke å sitte der i himmelen og diskutere hva jeg skal bli, og kanskje komme tilbake som en klegg alle hater:(

Eller en sau??? Skrekk og gru! Pinnekjøtt på julaften...

slarveposten

24.feb.2012 kl.09:44

lenamon:God morgen søta:) Er du og småttingene din bedre nå? For en økt du har hatt!

Ja det er sant, det er ikke måte på hva vi mennesker har tro på fordi vi frykter døden... Det er som å trøstespise fra Nidar posen full i sjokolade..og plutselig er alle godbitene borte:( Sånn blir det kanskje når det gjelder døden også? alt vi har brukt tid på å tro på..dyrke..viser kanskje å være "ikke noe"

Men...vi kan vel alle vår Lisa Williams*LOL*

slarveposten

24.feb.2012 kl.09:55

christer:god morgen og *LOL*LOL*LOL* Så fint at du vet hva som kalles MOBBING...og at det er en straffbar handling..hmmm, hvor har jeg hørt denne tiraden før? *LER*

Jeg begynner i grunnen å bli lei av disse truslene som kommer titt og ofte, og jeg er lei av å sitte her helg etter helg med håndjernene på og vente på onkel politi..okey? Slutt å true meg, enten går dere i flokk og følge og anmelder meg ellers er det bare å klappe igjen kjeften..Er vi enige?:)

slarveposten

24.feb.2012 kl.10:00

Pysologen:Bra talt pysologen, jeg er jo selv nå snart tusen år, for jeg er av den sorten som nekter å forlate åstedet..altså jorden. Men heldigvis er det mye bra innen botox og juvederm nå i 2012, så ingen har blitt skremt enda:)

Mye bedre vin nå for tiden..for snart tusen år var det ikke mye morro kan jeg fortelle..æsj, husker den der rå fisken som vi kaller sushi nå! Gulp.. skal aldri mer spise rå fisk!

slarveposten

24.feb.2012 kl.10:06

ideatroll:Takk Ideatrollet:) Det er tydelig at det er behov for oppdatering inne nettverk og ip spørsmålet og jeg er meget fornøyd med at du tok ansvar her:)

Hvorfor kommer dette spørsmålet opp? Igjen og igjen..spes når noen er på krigstien...og skal anmelde slarva..igjen og igjen...*LOL*

slarveposten

24.feb.2012 kl.10:12

Pysologen:hehehehe...den var god!:)

slarveposten

24.feb.2012 kl.12:08

christer:Ps, gothiclove, så vil jeg aldri akseptere trusler innpakket i nye nicname, okey? At du først ber om vennskap, og følger opp med å komme med trusler synes slarva er ufint...men at du eller andre har andre meninger enn meg er fullt ut akspetert!

Du er selvsagt mer enn velkommen til å dele dine meninger her, men som du skjønner er jeg meget skuffet over dette stuntet:(

Og...dessverre må jeg slette deg som venn...for med slik venner har jeg ingen fiender:(

ideatroll

24.feb.2012 kl.13:40

Tror nok det er mange som driter seg ut når det gjelder IP... Folk tror at om de setter seg på en annen data, så er alt løst, men det er det ikke - for hvis den dataen befinner seg i samme nettverk, så kommer den opp med samme IP.

Hvis noen ikke tror deg Slarva, så har man jo alltids screenshot...

Jeg må si at jeg også ble veldig skuffet over dette, hadde ikke trodd at den personen var sånn! Hyggelig og grei mot meg på min egen blogg, og ufordragelig her hos deg... Tror nok jeg skal ty til sletteknappen jeg også, liker ikke dobbeltmoral!

Iselinn

24.feb.2012 kl.13:42

Synes meningene til denne såkalte synske er helt høl i huet. Jeg blir helt oppgitt over å vite at noen faktisk tror på slik. Det kan nok bli tatt som respektløst for de som nettopp har mistet, men selv om jeg ikke er enig at alle disse kommentarene er mobbing så syns jeg det tar litt av her. Det er faktisk ytringsfrihet her i Norge og den gjelder for religion også. Vi trenger ikke like det, og det er nettopp derfor det er bra at vi kan ytre våre motmeninger igjen å skape interessante debatter, men å begynne å dra opp leksa med ABB osv blir litt for drøyt. Dessuten er det ingen link til posten som blir snakket om og dermed kan jeg ikke se hva hun skriver med mine egne øyne, men må forholde meg til denne bloggernens fortolkning. (en fortolkning som sikkert kan være riktig, men det er ikke poenget). Og så lurer jeg på om den "synske" har fått link til denne posten slik at hun har fått sjans til å forsvare seg selv. Men med alt dette sagt, og og forutsetning om at bloggerne her har tolket den "synske" riktig så er jeg veldig lite imponert og tenker at det får være grenser for hva man tror på, selv om det står i en bok.

slarveposten

24.feb.2012 kl.13:46

ideatroll:*LER* ja du..når du nevner det..en gang i tiden trodde jeg også at det var nok å ta en annen PC i huset og kjøre på..ler og ler:)

Slarva " vil ikke ødelegge noe for den nevnte bloggeren" og synes det er koselig at denne er hyggelig hos andre...det er jo mange som ikke tåler synet av vakre slarva..hihi...

ideatroll

24.feb.2012 kl.13:50

Jo'a, ser den - men vedkommende var ikke spesielt koselig mot MEG heller her hos deg, og det under fake nick til og med! Ikke noe galt med kommentarene fra den kanten, om de hadde kommet under rett navn, det som gjorde meg pissed er at det måte brukes fake nick. Jeg har for øvrig gjort som deg, brukt sletteknappen på vedkommende...

slarveposten

24.feb.2012 kl.14:46

Iselinn:Heisann:) unnskyld at jeg ikke har svart før nå, jeg rett og slett så den ikke før nå:)

Nei, det er ikke noen mobbing fra synska sin side..:) Det er sjelden eller aldri noen hiver opp ord som mobbing på denne bloggen...bortsett fra når hoffet kommer på besøk:) Det er god takhøyde her, og litt tempereatur av og til...men...det var ikke synska tro vi diskuterte..ale må få ha sin tro i fred:) Men når hun skriver under sitt stykke om selvmord, at alle vil dø..ja vi har lyst til å dø...drap skal velsignes og hylles...det skal feires når noen dør..ja da blir det jo litt diskusjon...

Men i dag er en ny dag:)

Koselig at du sa din mening anyways:)

Thanks

Toril - Community Manager

24.feb.2012 kl.18:30

La meg belyse et par ting her.

Norge har noe som heter ytringsfrihet. Den er fin, og sikrer at alle kan mene hva de vil, og si hva de mener, uten å bli straffeforfulgt for det. Selvfølgelig med noen begrensninger.

Ytringsfriheten sikrer også at når noen latterliggjør seg selv med fullstendig idiotiske uttalelser har alle lov til å ha en mening om disse uttalelsene, og si hva de mener om dem, uten å bli straffeforfulgt for det. Med de samme begrensningene.

Disse begrensningene er beskrevet i straffeloven. Siden alle har ytringsfrihet og kan mene og si hva de vil, med noen begrensninger, kan altså hvem som helst påstå at disse begrensningene er overskredet, og at det foreligger et lovbrudd.

MEN, det er opp til politi og påtalemyndighet å avgjøre om nevnte begrensninger faktisk er overskredet og om det faktisk foreligger et lovbrudd.

Ble det klarere nå?

slarveposten

24.feb.2012 kl.18:37

Toril:Akk ...takk:) Da legger vel vi den ballen død..hva sier du "christer"?

Klar tale..ellers så må jo den saken du snakker om gå til politi og påtalemyndighet for å se om jeg har brutt loven?:)

Glad du tok deg tid sjefa:) Jeg er ikke bevandret i lovverket for å si det mildt*LER*

God helg:) Og det gjelder alle:)

Maria

24.feb.2012 kl.23:49

Leenge siden sist , v?rt uten pc ... snufs ... Og ett herk og skrive fra moben ....

Huff , det denne " synske" skriver er helt sykt ..... Men man slutter jo aldri bli sjokkert for det kommer jo endel snôlt fra den kanten ....

Du fôr ha god helg søte slarvemor , :) sô sees vi snart vettu ;))

slarveposten

25.feb.2012 kl.12:08

Maria: Heyy, wtf..uten Pc? Går det? *LOL* Stakkars deg Maria, det er jo som å miste hånden eller foten kan jeg tenke meg:) Håper det ordner seg, for jeg har jo savnet deg vettø:)

God helg søta:)

Skriv en ny kommentar

slarveposten

slarveposten

26, Asker

Rik, smellvakker, klok, blond, motefiksert, skeptisk, anarkist så lenge mor og far betaler for mitt morsomme liv.

Kategorier

Arkiv

hits